Reprezinta mașinile electrice viitorul în logistică?

Reprezinta mașinile electrice viitorul în logistică?

Propulsie electrica, benzina sau motorina?


În urmă cu câțiva ani, mașinile electrice au început să cucerească lumea. Tesla, în special, s-a asigurat că vehiculele electrice au o imagine pozitivă și au impulsionat enorm dezvoltarea tehnică. Proporția noilor înmatriculări este mare și în Scandinavia. În această țară, totuși, mulți antreprenori în special se îndoiesc dacă vehiculele electrice sunt într-adevăr tehnologia viitorului.

Viitorul logisticii este electric?


Mulți logisticieni se întreabă: Mașina electrică aparține viitorului? La urma urmei, puteți citi despre alte tipuri de unități alternative care sunt pe cale să ajungă la maturitatea pieței la intervale regulate. Hidrogenul, în special, este menționat în mod repetat ca o alternativă ecologică la formele de propulsie pe benzină și diesel care sunt comune astăzi și se spune că sunt mai eficiente decât mașinile electrice.

Cel mai mare dezavantaj al mașinilor electrice este autonomia. Se spune că vehiculele alimentate cu hidrogen sunt de trei ori mai mari și se încarcă complet în aproximativ 3 minute.

În cazul mașinilor, însă, va fi dificil să inversezi tendința. Deoarece mașinile electrice nu sunt doar bine subvenționate în multe țări, rețeaua de aprovizionare a fost, de asemenea, extinsă foarte mult în ultimii ani. Nu este de așteptat ca industria să facă în curând o altă întorsătură aici.

În plus, mașinile cu hidrogen au costuri mari de pornire. Cele mai ieftine modele sunt încă mai mult decât dublul prețului vehiculelor electrice din clasa comparabila.
 

Hidrogenul este o alternativă interesantă pentru camioane și autobuze


Deși situația este destul de diferită pentru mașini, autobuzele și camioanele au șanse mult mai mari. Asta pentru că ciclurile de combustibil durează mult mai mult decât bateriile pentru vehiculele electrice și pot fi reîncărcate de nenumărate ori fără probleme.
Rezervorul unui autobuz cu hidrogen conține doar 40 de kilograme de hidrogen comprimat și nu afectează considerabil greutatea totală a autobuzului. Aproximativ 100 de astfel de autobuze sunt utilizate în prezent în Europa, dar dezvoltarea camioanelor a stagnat. Nu în ultimul rând din cauza prețului mare de achiziție în comparație cu vehiculele diesel.
Nu orice vehicul alimentat cu hidrogen este automat ecologic. Până în prezent, o mare parte din această energie a fost obținută din combustibili fosili.
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!