Durata de livrare: 1
Fluid hidraulic special conceput conform cerințelor ridicate ale Daimler. Uleiul de transmisie 3100 poate fi utilizat în sistemele mecanice de direcție și servodirecție a unor vehicule Mercedes-Benz. Bazat pe o combinație de uleiuri de bază și aditivi moderni, asigură o vâscozitate și frecare optimă, o protecție extrem de bună împotriva uzurii, stabilitate termică ridicată, stabilitate la îmbătrânire și protecție excelentă împotriva coroziunii. Uleiul de transmisie 3100 pentru direcție, are de asemenea caracteristici remarcabile la temperaturi scăzute.
Proprietăți
- comportament excelent la temperaturi scăzute
- reducerea frecarii și uzurii
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- proprietăți excelente de vâscozitate / temperatură
- stabilitate termică mare
- protecție remarcabilă împotriva coroziunii
Clasificări şi specificaţii:
Dexron II D ∙ MB-Approval 236.3
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculele cu urmatoarele specificatii:
VW G 009 300 ∙ ZF TE-ML 03D ∙ ZF TE-ML 04D ∙ ZF TE-ML 09 ∙ ZF TE-ML 11 ∙ ZF TE-ML 14A ∙ ZF TE-ML 17C
Date tehnice
Densitate la 15 °C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Viscozitate la 40 °C 33 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la 100 °C 6,65 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la -40 °C <= 40000 mPas ASTM D 2983-09
Indice de vascozitate 163 DIN ISO 2909
Punct de curgere -36 °C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 198 °C DIN ISO 2592
Numar de culoare (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru utilizare în amble sistemele de direcție, mecanice și de servodirecție.
Mod de utilizare:
Trebuie respectate instrucțiunile producătorilu de transmisii sau automobile. Uleiul de transmisie 3100 este de asemenea, potrivit
pentru reumplerea sistemelor în care se utilizează uleiuri tradiționale ATF conforme cu aceste specificații.
Cu toate acestea, eficacitatea optimă este posibilă numai când produsul este utilizat singur (adică fără amestecare).
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 1145