Uleiul de motor Liqui Moly THT Diesel Special SAE 15W-40 este un motor modern, performant pentru tot parcursul anului. Ulei specialconceput pentru motoare diesel aspirate și turbocompresoare cu și fără încărcare aer de răcire. Un conținut ridicat de aditivi garantează optim lubrifiere în toate condițiile de funcționare.
Proprietãţi:
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile in piață
- comportament excelent la pornirea la rece
- curățenie excepțională a motorului
- rezistență mare la uzură
- poate fi utilizat la motoarele pe benzină și diesel cu și fără turbocompresor
- vâscozitate stabilă până la îmbătrânire și stabilă
- proprietăți de dispersie foarte bune
Clasificări şi specificaţii:
ACEA B4 ∙ ACEA E2 ∙ API CG-4 ∙ Allison C4 ∙ MAN M 3275-1 ∙ Volvo VDS
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar TO-2 ∙ Mack EO-L ∙ MB 228.3 ∙ MB 229.1 ∙ MTU Typ 2
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 15W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,870 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 100 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -25°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -20°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 145 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,7 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -30°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 10,8% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 8,9 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare L 4,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru motoare diesel aspirate și turbo cu și fără turbocompresie de gaze de evacuare, cu și fara racire cu aer incarcat.
Mod de utilizare
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi motoare.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 1070
5 L Art. nr. 1864
20 L Art. nr. 1071
60 L Art. nr. 1072
205 L Art. nr. 1075